Stel hieronder je vraag!

Onze E-mail en Facebook berichten proberen wij altijd z.s.m. te beantwoorden. Wanneer je een ordernummer van ons hebt, vermeld dit dan svp in je bericht. Op die manier kunnen we je sneller helpen.

OPENINGSTIJDEN KLANTENSERVICE

  • Maandag t/m vrijdag: 10:00 – 17:00
  • Reactietijd binnen 24 uur
  • Mail: info@glamouryourhair.nl

SOCIAL MEDIA

  • Tijdens openingstijden 10:00 – 17:00
  • Reactietijd binnen 24 uur

Wil je een keer langs komen?

Dat kan natuurlijk ook! Van maandag t/m donderdag ben je welkom om ons haar te komen bekijken en eventueel te passen. We werken altijd op afspraak, dus bel of email ons om een afspraak te maken. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 10:00-17:00 uur.

Wellicht staat het antwoord op je vraag wel op onze product info pagina. Hier kun je een hoop informatie vinden met betrekking tot het wassen en stijlen van je extensions. Ook staat hier een duidelijke uitleg over hoe je je extensions het beste kunt bevestigen. 

Wanneer je telefonisch contact met ons opneemt, houdt dan s.v.p. je ordernummer gereed.

MEEST GESTELDE VRAGEN

Ik heb gister besteld en vandaag mijn bestelling nog niet ontvangen?

Helaas komt het een enkele keer voor dat de postbode niet netjes zijn/haar ronde loopt. Je pakketje moet dan een dag later in je brievenbus liggen. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op via:
E-mail info@glamouryourhair.nl
Tel: 010-2234792

Hoelang duurt de verzending?

Normaal gesproken wanneer je je bestelling voor 16:00 plaatst (van maandag t/m vrijdag) heb je het de volgende dag in huis.
Wil je zeker weten of je extensions op voorraad zijn, neem dan contact met ons op. We kunnen je dan direct vertellen of je extensions op voorraad zijn.
Op de volgende link kan je meer informatie vinden: Levertijden

Ik heb een klacht

Het kan natuurlijk zijn dat je niet tevreden bent over één van onze producten. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel. Stuur ons een mail info@glamouryourhair.nl of bel met 010-2234792 en leg ons jou klacht uit. Zie onze voorwaarden m.b.t. de verzorging van ons haar. Lees hier onze reviews eens:)

Ik woon in het buitenland, kan ik dan ook bij jullie bestellen?

Absoluut, wanneer je in het buitenland woont, dan kun je gewoon bij ons bestellen. Het enige wat je extra dient te betalen zijn de verzendkosten. Deze zijn zichtbaar wanneer je het product in het winkelmandje hebt geplaatst.

De draad van mijn Wire Hair is kapot…!?

Het kan natuurlijk gebeuren dat het draad van je Wire Hair knapt. Dat is balen, want dan kun je hem even niet dragen. Je kunt bij ons een nieuw draad bestellen. Wat je ook kunt doen is bij de viswinkel (wel een winkel die hengelsport artikelen verkoopt en geen rauwe haring :)) een stuk visdraad halen. Dit is een stuk goedkoper en werkt op dezelfde manier.

Kan ik mijn extensions verven?

Ons real human hair kan geverfd worden. Let wel op dat de garantie vervalt wanneer je onze extensions verft. Ons synthetisch haar kun je niet verven. Klik op onderstaande link voor meer informatie m.b.t. het verven van je real hairextensions.
Verven van onze hairextensions

Kan ik de extensions knippen?

Wij adviseren om ons haar (zowel synthetisch als real human hair) te snijden i.p.v. te knippen. Op deze manier valt het haar mooier en blend het beter met je eigen haren.
Snijden van je hairextensions

Hoe moet ik mijn draad op maat maken van mijn Wire Hair

Het is heel persoonlijk hoe strak het draad van je Wire Hair moet zitten. Als leidraad adviseren wij om de draad 2 cm vanaf je voorhoofd te plaatsen. Klik voor meer informatie op onderstaande link
Bevestigen van het Wire Hair

Kan ik langskomen om het haar te zien/voelen?

Wij hebben een winkel op de Industrieweg 114, 2651 BD Berkel en Rodenrijs. Dit ligt vlak naast Rotterdam. Je kunt bij ons pinnen en wij vragen altijd om met schoon haar te komen en een eigen borstel mee te brengen.

Ik weet niet welke kleur ik moet hebben?

Je mag ons altijd een foto sturen van je huidige haarkleur. Het liefst een foto genomen in het buitenlicht. Wij proberen dan met je mee te kijken. Indien de kleur alsnog niet juist is, dan mag je het haar ongedragen en in de originele verpakking altijd retour sturen. Zie voor meer informatie onze retourvoorwaarden.

Hoe krijg ik krullen in mijn Synthetisch haar?

Klik op onderstaande link om naar een heel handig filmpje te gaan. Hier wordt precies in uitgelegd hoe je ons Synthetisch haar heel makkelijk kunt krullen.
Krullen van je hairextensions

Zijn jullie ook in het weekend open?

Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag
van 10:00-17:00. In het weekend zijn wij gesloten.

STUUR ONS EEN E-MAIL

Contact

  • Sleep bestanden hierheen of
    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Contact Informatie

    Bezoek/Postadres:
    Industrieweg 114
    2651 BD Berkel en Rodenrijs
    Nederland

    Emailinfo@glamouryourhair.nl
    Telefoon010 223 4792
    websitewww.glamouryourhair.nl
    KvK-nummer:KVK 67362001
    Btwnummer:NL180075998b01
    Bank:ING
    Iban:NL73INGB0006829252

    Hier kun je ons vinden!