Ruilen & Retourneren

STAP 1.  Download het retourformulier en vul deze zo volledig mogelijk in

STAP 2. Gebruik bij voorkeur de originele verpakking. Stop de producten netjes in de doos en zorg ervoor dat de verpakking goed dicht geplakt is.

STAP 3. Het postadres is:

Glamour Your Hair
Veldkersweg 18 A
3053 JR Rotterdam
Nederland

STAP 4. Lever het pakket in bij de dichtstbijzijnde PostNL/DHL pakketpunt. Verzeker het pakket ook, helaas raken er wel eens pakketjes zoek. Retourneren is altijd op eigen kosten. Vraag altijd om een verzendbewijs, dan heb je altijd het bewijs dat je retourzending is afgegeven.

TIP, maak een foto van je verzendbewijs, zo raak je het niet kwijt.

Ruilen

Indien je het artikel wenst te ruilen voor een andere kleur, kan je dat het beste doen door het verkeerde product te retourneren en het gewenste product te bestellen op onze website. Zodra wij het retourpakket hebben ontvangen en verwerkt, storten wij het aankoopbedrag terug op je rekening.

Retourvoorwaarden

Omdat het logisch is dat niemand een door een ander gedragen product wilt kopen/dragen hanteren wij zéér strenge/strikte retour voorwaarden met betrekking tot het retourneren van onze extensions.
Wij bekijken dan ook individueel of wij de extensions wel of niet retour accepteren.
Wij verzoeken al onze klanten daarom met klem om de onderstaande retour voorwaarden goed door te nemen alvorens bestellingen retour te sturen. Dit om teleurstellingen te voorkomen.
Duidelijke voorwaarden:

  • Het binnen de zichttermijn van maar liefst 30 dagen is
  • Alles in de originele verpakking zit
  • Geretourneerde extensions of pruiken dienen ongedragen te zijn, dat wil zeggen, de gouden of zilveren elastiekjes bij de extensions mogen absoluut niet losgemaakt zijn.
  • Het haar mag wel uit het plastic en het netje gehaald worden om de kleur en de lengte te bepalen, maar niet van het karton los gehaald worden.
  • Het artikel dient in originele staat en goed verpakt teruggezonden te worden. Het is de verantwoording van de klant dat de retourzending in goede orde bij ons wordt aangeboden. De kosten voor het retourneren zijn voor de klant.
  • De extensions zijn niet behandeld met verf of zilvershampoo. Dit is op eigen riscio en je garantie komt dus ten alle tijden te vervallen.

Is het meer dan twee weken geleden dat je iets retour hebt gestuurd en is je retour nog steeds niet verwerkt bij je saldo (of in geval van een iDEAL betaling teruggestort op je bankrekening), dan kun je het beste contact met ons opnemen.

Als wij extensions/accessoires retour ontvangen welke op een van de bovengenoemde punten niet voldoet aan de door ons gestelde voorwaarden, zullen wij jou hier per e-mail van op de hoogte stellen. De extensions zullen indien gewenst retour gestuurd worden naar de klant. De verzendkosten zijn dan wederom voor de klant. 

LET OP: Het is de verantwoordelijkheid van de klant dat wij jouw retourzending in goede orde ontvangen.
Bewaar daarom altijd het verzendbewijs + track & trace, totdat wij jouw retourzending bevestigd hebben.
Vraag hier duidelijk naar bij POSTNL of jouw lokale postagentschap, dit is namelijk jouw verzendbewijs.
Bij een eventuele vermissing van het door jou geretourneerde pakket zullen wij altijd naar je track en trace code vragen.
Pakketten/items die zonder track & trace worden verzonden en niet bij ons aankomen zullen wij logischerwijs niet vergoeden of omruilen.